неделя, 28 октомври 2018 г.

Седмица на четенето

             Измина една вълнуваща седмица за нас. 
Отново се включихме в Националната седмица на четенето.
Тази година посветихме дейностите на любимката ни Пипи Дългото чорапче.


Участвахме в откриването като изпълнихме стихотворението на Мая Дългъчева - "Книжко мила"

Книжко мила с рокля пъстра,
разцъфти под мойте пръсти,
покажи ми своя цвят -
звук до звук и свят след свят!

Буквичките ме повеждат
и в пътечка се подреждат,
бягат, шепнат, криволичат -
на джудженца ми приличат...


С тях и аз, нали съм дребна, 
влизам в приказка вълшебна - 
миг, и дървеният стол 
се превърна във престол,


стаята - в дворец, на двора 
кестенът си бъбри с бора, 
хубава като кралица 
иде мама с тати - рицар!


Ех, каква си ми мъничка, 
а пък вече знаеш всичко! 
Книжко, с рокля на плисета, 
твойте думи ще ми светят,


с тях ще пораста голяма 
и когато стана мама, 
знам - и моето момиче 
като мен ще те обича!

Какичките - Мария, Йордана, Марина и Ипек от 6."В" клас ни прочетоха свои любими приказки.




Голяма изненада за нас беше посещението на таткото на Радослав. Той ни разказа интересни случки с книжки от своето детство и ни почете няколко забавни истории от любимата си детска книга "Най-златното злато"




Ръководството на училището пък ни изненадаха с театралната постановка "Буратино", 
където доста се посмяхме.


Сами изработихме "летящи" книжки, които показахме на приятелите си от другите класове и на родителите си.

                



Подредихме кът с книжки в класната стая. 
Разглеждаме ги с интерес и четем в междучасията.


 Учредихме си читателски клуб и се присъединихме към Фондация „Детски книги“, която стартира проекта „Читателски клубове „ Бисерче вълшебно“.
Така нашата читателска дейност продължава. Надяваме се да продължим приключението с още много и интересни книжки, които да ни заведат в непознати светове. 
Защото - Който много чете, той и много знае! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар