понеделник, 24 март 2014 г.

Вече мога да чета!

Аз съм Азбуката твоя –
имам тридесет лица.
Буквите ми щом узнаеш
с теб ще мога да чета.
Книжки весели, добринки,
пълни с приказки с картинки
за принцеси и царици,
за бедняци и грозници…
Аз съм азбуката твоя
имам тридесет деца.
Ако всички си научил,
хайде идвай! С теб на воля

да чета, чета, чета…

Да! 
Вече можем да четем и затова посетихме градската библиотека. 
Подготвихме стихове и песни за буквите, за книгите и за децата, 
които щом се учат - ще сполучат.
На нашият празник бяха и нашите родители, които много ни се радваха.

С трепет прекрачихме прага на тази съкровищница - библиотеката и бяхме нетърпеливи да разгледаме колкото се може повече книжки.
Казахме стихове за буквите и пяхме песнички за тях.
Сбогувахме се с Букварчето и се радвахме, че ще получим новата Читанка.

Прочетохме Молбата на книгата и обещахме пред всички, че ще пазим книгите си.

Библиотекарките ни потопиха в безценното съкровище на знанието като ни показаха много, много книжки. Всеки искаше да вземе своя книга и да зачете от вълшебните й страници. С треперещи от вълнение гласчета ние зачетохме...



Получихме брошури от служителките в библиотеката с правила как да пазим книгите си и какво още можем да правим в нашата библиотека.
Сърцата ни биеха неудържимо, защото предстоеше най-важният момент - да получим новите си Читанки...



Не искахме да напускаме това вълшебно място и си взехме късчета от съкровището - книжки с приказки...

Беше незабравим ден!
Няма да забравим никога Букварчето си и ще идваме често да черпим знания и оттук - от библиотеката, защото...

Няма коментари:

Публикуване на коментар